top of page

Συχνές ερωτήσεις

Λάβετε άμεσες απαντήσεις στα κύρια ερωτήματα που σας απασχολούν σχετικά με το InStyleApp. Περισσότερες απαντήσεις, με ευρύτερη θεματολογία, θα βρείτε εντός του InStyleApp.

01

Τι καλύπτει η δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας;

 

Καλύπτει την πλήρη λειτουργικότητα της εφαρμογής, εντελώς δωρεάν. Σημειώνεται ότι, η πιθανή αποστολή SMS θα χρεωθεί με το ανάλογο κόστος ανά μήνυμα.

02

Τι συμβαίνει όταν τελειώσει η δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας;

 

Σας προτείνεται να προβείτε σε άμεση πληρωμή συνδρομής, προκειμένου να συνεχίσετε να λειτουργείτε κανονικά το σύστημα.

03

Πότε πρέπει να επεκτείνω την διάρκεια ισχύος της συνδρομής μου;

 

Οποιαδήποτε στιγμή, ακόμη και μετά την λήξη της συνδρομή σας, οπότε και η παροχή της υπηρεσίας θα έχει προσωρινά διακοπεί.

04

Εάν διακοπεί η συνδρομή και επανεκκινήσει, υπάρχει κάποιο πέναλτυ;

 

Δεν υπάρχει κανένα πρόσθετο κόστος, παρά μόνο αυτό της νέας περιόδου συνδρομής (μήνας, εξάμηνο ή έτος). Η επανέναρξη της συνδρομής μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή, ακόμη και μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα διακοπής (πολλές ημέρες ή μήνες).

05

Μπορώ να φορτώσω μαζικά στοιχεία πελατών (καρτέλες) από αρχείο;

 

Οποιαδήποτε στιγμή, δημιουργώντας ένα αρχείο excel με προδιαγραφές (σειρά στοιχείων) που σας δίνουμε, μπορείτε να φορτώσετε μαζικά στοιχεία πελατών τα οποία τηρούσατε σε κάποιο άλλο σύστημα ή τα συγκεντρώσατε από τις χειρόγραφες σημειώσεις σας. Η διαδικασία αυτή μπορεί να επαναληφθεί όσες φορές χρειαστεί (σταδιακή φόρτωση).

06

Μπορώ να εξάγω τα δεδομένα μου σε τοπικό δίσκο;

 

Οποιαδήποτε στιγμή, με το πάτημα ενός κουμπιού, μπορείτε να εξάγετε όλα τα κύρια δεδομένα της εφαρμογής σε μορφή οριοθετημένου κειμένου (text delimited). Στην συνέχεια μπορείτε να τα εξάγετε / αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας ή οποιοδήποτε άλλο αποθηκευτικό (μαγνητικό) μέσο όπως, δίσκο, DVD, USD, κλπ. Η διαδικασία αυτή συνιστάται και ως μέθοδος εναλλακτικής αποθήκευσης (πέραν του backup που φροντίζουμε εμείς να λαμβάνουμε σε καθημερινή βάση).

bottom of page