Συχνές ερωτήσεις

Λάβετε άμεσες απαντήσεις στα κύρια ερωτήματα που σας απασχολούν σχετικά με το InStyleApp. Περισσότερες απαντήσεις, με ευρύτερη θεματολογία, θα βρείτε εντός του InStyleApp.

01

Τι καλύπτει η δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας;

 

Καλύπτει την πλήρη λειτουργικότητα της εφαρμογής, εντελώς δωρεάν. Σημειώνεται ότι, η πιθανή αποστολή SMS θα χρεωθεί με το ανάλογο κόστος ανά μήνυμα.

02

Τι συμβαίνει όταν τελειώσει η δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας;

 

Σας προτείνεται να προβείτε σε άμεση πληρωμή συνδρομής, προκειμένου να συνεχίσετε να λειτουργείτε κανονικά το σύστημα.

03

Πότε πρέπει να επεκτείνω την διάρκεια ισχύος της συνδρομής μου;

 

Οποιαδήποτε στιγμή, ακόμη και μετά την λήξη της συνδρομή σας, οπότε και η παροχή της υπηρεσίας θα έχει προσωρινά διακοπεί.

04

Εάν διακοπεί η συνδρομή και επανεκκινήσει, υπάρχει κάποιο πέναλτυ;

 

Δεν υπάρχει κανένα πρόσθετο κόστος, παρά μόνο αυτό της νέας περιόδου συνδρομής (μήνας, εξάμηνο ή έτος). Η επανέναρξη της συνδρομής μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή, ακόμη και μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα διακοπής (πολλές ημέρες ή μήνες).

05

Μπορώ να φορτώσω μαζικά στοιχεία πελατών (καρτέλες) από αρχείο;

 

Οποιαδήποτε στιγμή, δημιουργώντας ένα αρχείο excel με προδιαγραφές (σειρά στοιχείων) που σας δίνουμε, μπορείτε να φορτώσετε μαζικά στοιχεία πελατών τα οποία τηρούσατε σε κάποιο άλλο σύστημα ή τα συγκεντρώσατε από τις χειρόγραφες σημειώσεις σας. Η διαδικασία αυτή μπορεί να επαναληφθεί όσες φορές χρειαστεί (σταδιακή φόρτωση).

06

Μπορώ να εξάγω τα δεδομένα μου σε τοπικό δίσκο;

 

Οποιαδήποτε στιγμή, με το πάτημα ενός κουμπιού, μπορείτε να εξάγετε όλα τα κύρια δεδομένα της εφαρμογής σε μορφή οριοθετημένου κειμένου (text delimited). Στην συνέχεια μπορείτε να τα εξάγετε / αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας ή οποιοδήποτε άλλο αποθηκευτικό (μαγνητικό) μέσο όπως, δίσκο, DVD, USD, κλπ. Η διαδικασία αυτή συνιστάται και ως μέθοδος εναλλακτικής αποθήκευσης (πέραν του backup που φροντίζουμε εμείς να λαμβάνουμε σε καθημερινή βάση).